maandag 11 maart 2013

Op de helft....

We zijn alweer op de helft van ons cluster 'Knuffels haken'. De meesten 'hoofden' voor de knuffels zijn nu bijna allemaal klaar. Dat levert vaak de leukste opmerkingen op: 'Yipee, mijn hoofd is af' en 'Mag ik nu mijn hoofd vullen?' Maar de mooiste quote was toch echt wel van Charlotte. Al hakende riep ze opeens: 'Ik zit helemaal in een trance!' Heerlijk!

Mooi rond bolletje.

Het begin van...?

Je kan het Teckel hoofdje er al in zien!

Altijd blije Noƫmie!

Duurt best lang; zo'n vierkant lapje! Maar Mare houdt knap vol!

Al zingend wordt er aan het konijntje gewerkt.

Een inktvis voor Sanne.

Super creatieve Eva. Maakt dit allemaal zelf thuis!

Al bijna een vierkant voor het konijn.

Top-haaksters!

En nog meer talentjes!

Hard aan het werk om het hoofd af te  krijgen. En het is gelukt!

Jasmijn maakt een groen konijn.

Florentine haakt (voor het eerst) vasten. En ook nog eens met een dubbele draad. Knap!

Handig telpatroon uit het leuke boekje 'Ik kan haken'.

Florentine en Jasmijn. Gezellig naast elkaar!

Het lapje vasten van Florentine.

Kan ik 'm al vullen?

Opperste concentratie!

Lisa's konijntje is niet alleen super schattig, maar ruikt ook nog eens heerlijk naar lavendel!

Prachtig (en knap!) haakwerk van Rosalie.

Ik moet en zal 'm afkrijgen.....

Anna is al met het Teckel lijfje bezig. Ze gaat weer razendsnel!

Nog maar een paar weekjes op haakles en nu al dit! Heel knap, Cecile!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...